Сторінки

четвер, 23 січня 2014 р.

Рефлексія модулів 9-10

   Ось ми вже майже завершили навчання в рамках проекту "Відкритий світ".
   9-й модуль допоміг мені зрозуміти, яким чином навчити учнів ширше розкривати свої здібності і можливості у навчанні та дізнався про нові аспекти диференційованого навчання. Визначився з чотирма головними напрямками: 
           1. Зміст;
           2. Процес;
           3. Результат;
           4. Навчальне середовище.
   Ще я для себе відмітив, що існує багато інформації про роботу з обдарованими учнями і майже відсутня для проблемних дітей.
   10-й модуль - поняття ролі фасилітатора, не викладача, який нудно викладає матеріал, а саме помічника в навчанні, який спрямовує напрямок роботи, допомагає самостійно знаходити необхідні знання, розвиває критичне мислення і організовує командну роботу учасників проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар